Lanar!

Jag trycker på fel knappar på ipaden, så det är 3 gången jag skriver om det här inlägget, smått damp, just saying. Men jaaaaaa, ohh just nu lanar men med nora typ, hon somnade men vaknade till så nu är man int forever alone igen, tävlar mot killarna så vad gör man inte, inte för att det är ty pris eller nått bara för att det är kul, vi ska visa att faktiskt tjejer oxå klarar att va uppe, hahahhah dålig förklaring typ, men jaaa, the clock is on swedish: 03.20 ca och allt är dött, kan oxå passa på att säga att Noras dator pajja under hela lanet... Så det blev svårt att va social, men nu är vi på banan igen, Idag har jag gjort: vart på stan med Nora och Elin, grymt kul, just saying Kolla på ett awsome band son spela typ, köpte sockervadd ochnlite saker till, jag fick kläder idag, grymt tacksam det är för fint aso, bilder kommer, men nu ska jag va lite social med Nora, och jag drar till pappa imorrn, så då har jag internet, men snart har mamma det med, "hon har lyft arslet ur vagnen och gjort nått" som det heter, heheh. Men ja, det är inte så Mke mera än det här, ~Kajsa. Ps. Slapp göra om skiten en gång till, pfft!

Kommentarer
Postat av: KUNGENHEDWIG

http://candypocket.blogg.se/2012/april/sundaydagens-blogg.html#comment

DAGENS BLOGG!

2012-04-29 @ 21:51:37
URL: http://candypocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0