Måndag!

Klänningar , Stephenie Lacing Dress , Rut m.fl. - NELLY.COM
heeeeej, är grymt sugen på att köpa typ en sånn klänning som är på bilden.
tyo ha den som skolavslutiningsklänning, skulle va grymt awesome!
Hihi, pappa&Gunilla??
nej men, hehe
idag vad har jag gjort??
ingenting, sitter som sagt och bloggar!
försöker att ta på mig kläder, men bloggar ist! heh
Emilia kommer, oh herrejävlar vad jag har saknar henne!
men hon kommer ju till lilla mig!
hehe,
men nu ska jag väl göra mig iordning!!!!!
så jag, bloggar väl ikväll om jag hinner, det är ju som sagt valborg och jag ska bort ikväll!
~kajsa

Kommentarer
Postat av: Emiliaaaaaaaa

ÄLSKAR DIG SJUKT MYCKET ÄLSKLING! :* <3333333

2012-05-04 @ 13:48:50
URL: http://emiliacaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0