Gästbloggning

Hej!
Mitt namn är Frida och jag tänkte göra en gästbloggning här på fina kajsas blogg.
Jag är en tjej på 13 år som älskar hästar. Jag har en egen häst på gården hemma hos mig. Vi siktar mot att komma långt inom hoppning. Men förutom mitt intresse för hästar så är jag en glad tjej som skrattar mycket. Jag har många kompisar och är med dem ofta. Jag sjunger 24/7 och alla som hör mig sjunga säger att det låter fint. Sjunger mycket och jag älskar det! Jag har en egen blogg och om ni tyckte jag lät interessant så kan ni läsa om min galna vardag på http://ponnygold.blogg.se/ 
Där skriver jag om allt från hästar till åsikter om saker och massa massa annat. Jag delar även den bloggen med en tjej som heter Emilia men det är oftast jag som bloggar.

Puss på er alla Kajsas fina läsare!♥



// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0